Acció formativa del BAF
Com acompanyar a fer un bon estudi de mercat a empreses i/o persones emprenedores
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
- Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial + videoformació
Durada:
12.00 h
| Presencial   4.50 h
| Videoformació   7.50 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Aprendre a acompanyar en l'elaboració d'un bon estudi de mercat.
Conèixer els sistemes de recollida de dades i anàlisi.
Saber com acompanyar en la presa de decisions.

Continguts
Eines per fer un bon acompanyament en l'elaboració d'un bon estudi de mercat.
Com realitzar una recollida sistemàtica d'informació sobre els productes o serveis, els clients i la competència per tal de prendre decisions a curt i llarg termini.
Recollir informació tenint un objectiu clar i definit, seguint un procés estructurat i organitzat.
On trobar la informació i com gestionar-la.
Tècniques més adients per respondre a les preguntes claus.
Presa de decisions amb la informació recollida.
Seguiment i utilitat de la feina realitzada.
Metodologia d'impartició
La metodologia de treball serà participativa i combinarà exposicions teòriques i exercicis i simulacions per treballar i aplicar els aprenentatges i continguts del curs.
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Plans d'actuació per al desenvolupament empresarial