Comprensió interpersonal

4 recursos i/o accions formatives relacionades

Acció formativa

- Millorar l'auto-comunicació i la comunicació amb els altres. - Descobrir la comunicació constructiva i empàtica, i la seva pràctica en el desenvolupament del lloc de feina que s’ocupa. - Potenciar l'assertivitat i l’empatia. Reconèixer quins són els sentiments dels altres i les seves necessitats. Reconèixer i explorar quins són els nostres judicis.- Prevenir conflictes i/o situacions violentes.- Desenvolupar l'escolta activa per interpretar els senyals de comunicació no verbal, dominant la mirada.

Presencial
Durada
20,0 h
Acció formativa

Adquirir competències i eines de gestió emocional específiques per als professionals dels cossos de seguretat.Diferenciar els efectes de les crisis en funció del moment: previs, durant i posteriors a la intervenció.Identificar els elements comuns de les crisis i aprofitar-los per a incrementar la satisfacció del professional.Incrementar la percepció de competència pel que fa a seguretat, protecció i autocontrol

Presencial
Durada
12,0 h
Acció formativa

-Reconèixer el nostre estil comunicatiu quan gestionem interaccions personals-Conèixer l'estil assertiu-Conèixer tècniques assertives-Gestionar converses quan no es donen des de l'assertivitat

Presencial
Durada
10,0 h
Acció formativa

- Prendre consciència dels elements que intervenen en la comunicació.- Conèixer i practicar tècniques d’escolta activa. - Aprendre eines d’empatia i autoempatia basades en l’escolta activa.

Presencial
Durada
10,0 h