Acció formativa del BAF
Com construir un pla d’acció público-privat amb impacte: anàlisi d'un cas pràctic
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
- Personal directiu i tècnic d'ens locals de la província amb funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tinguin interès en aquesta matèria. I preferentment qui gestiona i executa projectes subvencionats en el marc de Programa Talent, Treball i Tecnologia.
- No s'acceptaran persones que hagin participat en edicions anteriors de la mateixa acció formativa.
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
7.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   4.00 h
| Treball en línia   3.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Analitzar quins són els canals de col·laboració público-privada i conèixer eines, models i exemples d’accions per anar dels reptes a l’acció coordinada amb diferents agents i tenir impacte en el desenvolupament econòmic d’un territori.

Continguts
. Per què plans d’acció públicoprivats?
. Factors a tenir en compte per identificar objectius clau i establir el pla d’acció.
. La importància de definir resultats esperats i indicadors associats als objectius del pla d'acció per fer el seguiment del projecte.
. Eines i models per establir el diàleg públic-privat i consensuar el pla d’acció.
. Exemples d’accions público-privades.
. Anàlisi d'un cas pràctic de pla d'acció.
Metodologia d'impartició
Metodologia basada en l'exposició de conceptes i l'anàlisi de casos. Estarà enfocat a la realitat de les entitats locals i la seva relació amb les empreses, fent èmfasi en el debat i intercanvi d'idees per assimilar continguts.
- Entre sessions, hores en línia, hi haurà un cas per treballar de forma individual i compartir a la segona sessió.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Projectes de mercat de treball i ocupació