Acció formativa del BAF
Eines d’anàlisi de necessitats, màrqueting i promoció dels equipaments esportius
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Esports
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
taller
Canal:
Presencial
Durada:
8.00 h
| Presencial   8.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

• Oferir bases conceptuals relacionades amb l’anàlisi de necessitats socials i l’oferta dels equipaments esportius.
• Aportar els principals continguts que ha d’incorporar una estratègia de comunicació en la gestió dels equipaments esportius.
• Introduir als assistents casos pràctics de millora continua en la gestió dels equipaments esportius.

Continguts
• La demanda en els equipaments públics esportius: factors condicionants i mètodes d'anàlisi i criteris per al disseny dels serveis.

• La política de comunicació i la publicitat en els equipaments esportius: objectius, disseny i avaluació.

• Control de qualitat als equipaments esportius: conceptes, indicadors i seguiment.
Metodologia d'impartició
Expositiva i Pràctica: identificació i interpretació d’elements gràfics amb la informació rellevant relacionada amb equipaments esportius.Anàlisi de casos.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Serveis i equipaments esportius
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Serveis i equipaments esportius