Eines de gestió documental per a l'e-administració dels ajuntaments
Acció formativa
Eines de gestió documental per a l'e-administració dels ajuntaments
Àmbit promotor de formació
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits
Arxivers i arxiveres de la Xarxa d'Arxius Municipals.
Nombre de participants:
Mínim
15
Òptim
20
Màxim
30
Canal
Presencial
Durada:
4,0 h
Presencial
4,0 h
Videoformació
0,0 h
Treball en línia
0,0 h
Modalitat
curs
Programa, avaluació i acreditació
• La gestió documental com a pal de paller en l'organització documental d'un ajuntament.
• Presentació i implantació de les eines de gestió documental.
• Avantatges i resultats.
• Anàlisi de casos pràctics.
• Presentació i implantació de les eines de gestió documental.
• Avantatges i resultats.
• Anàlisi de casos pràctics.
Donar a conèixer les eines de gestió documental per a la implantació de l'Administració electrònica als Ajuntaments, des de l'àmbit de l'arxiu municipal.
Presentació de conceptes teòrics i pràctiques.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Gestió documental i arxiu |