Eines de gestió documental per l'e-administració dels ajuntaments

Acció formativa

Eines de gestió documental per l'e-administració dels ajuntaments

Àmbit promotor de formació
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits
Arxivers/eres de la Xarxa Arxius Municipals
Nombre de participants:
Mínim
10
Òptim
20
Màxim
30
Canal
Videoformació
Durada:
2,0 h
Presencial
0,0 h
Videoformació
2,0 h
Treball en línia
0,0 h
Modalitat
Curs

Programa, avaluació i acreditació

• La gestió documental com a pal de paller en l'organització documental d'un ajuntament.
• Presentació i implantació de les eines de gestió documental.
• Avantatges i resultats.
• Anàlisi de casos pràctics.

Donar a conèixer les eines de gestió documental per a la implantació de l’Administració electrònica als Ajuntaments, des de l’àmbit de l’Arxiu municipal.

Teòrica i pràctica
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Gestió documental i arxiu