Acció formativa del BAF
Els càrrecs electes i la digitalització municipal
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
- S’adreça als càrrecs electes dels municipis menors de 5.000 habitants.
- Requisit imprescindible ser beneficiari del recurs de catàleg SeTDIBA o ens locals en els que ja s’ha implantat.
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
taller
Canal:
Videoformació
Durada:
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   5.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 5
| Òptim
| Màxim
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Espai 5.000
Objectius

• Entendre els elements bàsics del Procediment Administratiu electrònic genèric regulat per la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu comú de les administracions públiques, així com posar en pràctica -amb l'ús de les eines SeTDIBA. l’explotació d’informació, cerques documentals i obtenció d’indicadors per a l’ avaluació de l’activitat municipal administrativa i com això té impacte en l’àmbit de la Transparència i el Govern Obert.

Continguts
1. Aspectes generals i àmbit d'aplicació de la Llei 39/15 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:
2. La consulta del registre.
3. Els expedients electrònics.
4. La signatura digital.
5. L’explotació de dades a l’entorn de les eines SeTDIBA.
Metodologia d'impartició
L'acció formativa és en format taller i planteja que els assistents participin activament treballant en equip, en petits debats, activitats individuals o grupals i dinàmiques ludificades, en les que farem una incursió en les bases del Procediment Administratiu.
Metodologia d'avaluació
L'assistència i la participació en les sessions presencials és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari Gestió de processos i e-administració