Gestionar la transparència dins de les organitzacions
Programa, avaluació i acreditació
- Gestió de la transparència.
- El procés de gestió de la transparència
- Calendari perpetu
- Quadre de responsabilitats
- Pla d'actualització del portal
- Pràctiques de gestió de la transparència en el propi ajuntament.
- El procés de gestió de la transparència
- Calendari perpetu
- Quadre de responsabilitats
- Pla d'actualització del portal
- Pràctiques de gestió de la transparència en el propi ajuntament.
- Identificar com organitzar la transparència dins de l'ens local.
- Conèixer com realitzar la diagnosi de l'estat de la transparència.
- Adaptar el quadre de seguiment a la realitat dels assistents.
- Conèixer com adaptar el calendari perpetu de revisió.
- Conèixer com automatitzar els avisos d'actualització de la informació.
- Sensibilitzar sobre la importància de que la informació del gestor d'expedients estigui actualitzada i correcta per l'impacte en la visualització des del portal de transparència i des de la carpeta ciutadana.
L’acció formativa planteja als participants l'escolta activa i col·laborativa, empatitzant per conèixer les inquietuds i dubtes. S’inicia amb breu qüestionari previ sobre el grau de maduresa de l’ens local i expectatives. Combina aspectes teòrics i pràctics per a la gestió efectiva de la transparència en els ens locals.
Assistència
Proves d’aprenentatge
Els participants hauran de realitzar un projecte senzill per
poder experimentar i aplicar els coneixements adquirits.
Tot el treball pràctic estarà tutoritzat a l'aula virtual i els participants podran validar els instruments i processos que s'hagin dissenyat amb el formador.
poder experimentar i aplicar els coneixements adquirits.
Tot el treball pràctic estarà tutoritzat a l'aula virtual i els participants podran validar els instruments i processos que s'hagin dissenyat amb el formador.
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport administratiu | Transversal | Administratiu | Gestió de processos i e-administració |
Suport administratiu | Transversal | Auxiliar administratiu | Gestió de processos i e-administració |