Gestionem l'aula: comportaments límit a les EMPA i els PFI

Acció formativa

Gestionem l'aula: comportaments límit a les EMPA i els PFI

Àmbit promotor de formació
Gerència de Serveis d'Educació
Requisits
Ser docent o director/a d'una escola municipal de persones adultes o docent d'un Programa de Formació Inicial (PFI).
Nombre de participants:
Mínim
15
Òptim
20
Màxim
25
Canal
Presencial
Durada:
8 h
Presencial
8 h
Videoformació
0,0 h
Treball virtual
0 h
Modalitat
curs

Programa, avaluació i acreditació

- La malaltia mental, definició i característiques de malalties mentals que ens podem trobar a l’aula
- Trajectòries vitals feridores
- Gestió de l’aula
- Comportaments propis i impropis de cada etapa vital
- Gestió de les emocions
- Anàlisi de casos pràctics

- Definir quan entenem que hi ha malaltia mental i quan estem davant de trajectòries vitals feridores.
- Donar eines per gestionar la diversitat de l’alumnat a l’aula.
- Establir pautes d’actuació i gestió de l’aula.
- Conèixer comportaments propis i impropis de cada etapa.
- Reflexionar sobre la gestió de les emocions del docents.

Exposicions teòriques combinades amb activitats pràctiques
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Habilitats docents a l'aula