Acció formativa del BAF
Habilitats clau del secretariat de direcció
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
12.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   8.00 h
| Treball en línia   4.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
14
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Descriptor:
Objectius

1. Identificar allò que s'espera de la posició del secretariat com a personal de suport departamental i/o directiu dins l'organigrama.

2. Reconèixer que són imatge de l'entitat i del directiu i identificar l'aportació de valor que la seva posició dóna al departament i les habilitats professionals i relacionals que són necessàries per actuar de nexe entre els diversos interlocutors.

3. Distingir les tècniques de comunicació a diferents nivells: amb caps, usuaris/àries, membres del departament, col·legues, proveïdors, etc.

Continguts
1. Aspectes i situació del personal de secretaria dins l'Administració.
2. Evolució i habilitats del perfil.
3. Tècniques de secretariat
· Gestió del temps.
· Comunicació escrita.
· L'atenció telefònica.
· La recepció de visites.
· La gestió de reunions i l'organització d'actes.
Metodologia d'impartició
Es tracta d'una formació pràctica basada en la participació i experiència dels participants per dotar-los d'eines i coneixements que contribueixin a millorar-la. Cada participant és el motor del seu aprenentatge, per la qual cosa les hores destinades a l'aula virtual han de fer-se de forma reflexiva.
Metodologia d'avaluació
En acabar la formació, el participant haurà practicat amb aquells aspectes que li resultin més dificultosos i disposarà d'eines i pràctiques per millorar-los. El Pla personal de millora sobre els aspectes apresos tindrà el major pes en l'avaluació.