Acció formativa del BAF
La imatge corporativa en l'atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
Àmbit promotor de la formació:
Requisits:
Aquesta activitat autoformativa i voluntària s’ha de realitzar fora de l’horari laboral.
Modalitat:
prova d'acreditació
Canal:
En línia
Durada:
3.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   3.00 h
Nombre de participants:
Mínim 150
| Òptim  
200
| Màxim  
250
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

Aprèn i autoacredita't amb aquest recurs formatiu digital i responent un qüestionari d'avaluació.
Amb aquest recurs aprendràs els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva.

Continguts
1. La imatge corporativa
2. El concepte de qualitat de servei. Criteris bàsics
3. Els avantatges de construir una bona imatge: som el que transmetem
4. Els quatre moments clau del procés d’atenció
5. L’ètica en l’Administració pública: principis bàsics
Metodologia d'impartició
Per accedir als continguts el participant utilitzarà de forma autònoma un recurs formatiu digital que trobarà dins l'aula virtual del campus Formadiba. El participant visualitzarà el material segons el seu propi ritme d'autoaprenentatge.
Metodologia d'avaluació
L'avaluació es farà responent a un qüestionari breu, dins l'aula virtual del campus Formadiba.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència