Planificació estratègica de continguts digitals als museus locals

Acció formativa

Planificació estratègica de continguts digitals als museus locals

Àmbit promotor de formació
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits
Directors i personal tècnic dels museus de la Xarxa de Museus Locals
Nombre de participants:
Mínim
10
Òptim
15
Màxim
20
Canal
Videoformació
Durada:
8,0 h
Presencial
0,0 h
Videoformació
8,0 h
Treball en línia
0,0 h
Modalitat
Curs

Programa, avaluació i acreditació

•Pautes per un pla de comunicació digital.
•Canals i continguts en funció dels públics.
•Webs, apps i xarxes socials en la gestió estratègica de la comunicació.

Saber planificar de manera estratègica la comunicació digital del museu (difusió de col·leccions, activitats i notícies).

Curs teòric amb exercics pràctics.
Assistència
Assistència mitjançant connexió durant la impartició del curs. Assistència a totes les sessions.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Gestió dels museus locals
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Gestió cultural local
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Gestió dels museus locals
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic patrimoni cultural Gestió dels museus locals