Acció formativa del BAF
Publicacions oficials (BOPB, DOGC, DOUE): Què hem de publicar i en quins terminis? - Espai 5.000
Nou
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Personal adscrit a secretaria intervenció dels ajuntaments de municipis de fins a 5000 habitants
Modalitat:
sessió de formació
Canal:
Videoformació
Durada:
2.50 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   2.50 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
15
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Espai 5.000
Descriptor:
Objectius

Determinar amb claredat el marc jurídic dins l'àmbit de les publicacions oficials en la gestió diària dels municipis de fins a 5.000 habitants.
Resoldre els dubtes a l'hora de decidir quins actes i/o resolucions administratives han de ser publicats en els diaris oficials, i en quins terminis i procediments.

Continguts
- Normativa reguladora dels diferents diaris oficials.
- Quins actes dinde l'àmbit local han de ser publicats en els diaris oficials, de manera global.
- Quins són els continguts i procediments per procedir a les publicacios oficials.
- Contingut de les diferents publicacions i determinació els diaris oficials a utilitzar.
- Validesa i eficàcia dels actes i resolucions administratives tenint en compte la necessat o no de la publicació oficial.
- Utilització de plataformes electròniques de publicació. Com queden els taulrs d'anuncis físics i la seva validesa jurídica.
Metodologia d'impartició
El curs serà eminentment pràctic, combinant-ho amb contingut teòric i convidarà a l'anàlisi, la reflexió i l'entrenament a la pràctica de situacions habituals dels ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants.
Metodologia d'avaluació
El requisit per obtenir la certificació és l'assistència al 100% del curs.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Gestió de processos i e-administració
Suport administratiu Transversal Administratiu Gestió de processos i e-administració
Suport administratiu Transversal Auxiliar administratiu Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Gestió de processos i e-administració