Registre de grups d'interès: què és i com integrar la seva gestió en l'agenda dels alts càrrecs
Programa, avaluació i acreditació
- Àmbits i conceptes bàsics.
- Subjectes obligats.
- Procés d’alta/modificació en el registre de grups d’interès.
- Procés per a incorporar la publicitat de les reunions dels càrrecs electes amb els grups d’interès.
- Recursos disponibles i bones pràctiques.
- Subjectes obligats.
- Procés d’alta/modificació en el registre de grups d’interès.
- Procés per a incorporar la publicitat de les reunions dels càrrecs electes amb els grups d’interès.
- Recursos disponibles i bones pràctiques.
- Conèixer en detall en què consisteix el registre de grups d'interès, les seves implicacions i com implantar-lo dins l'organització.
- Conèixer els ítems del portal de transparència relacionats amb el registre de grups d'interès en al portal de transparència.
- Conèixer els recursos de la XGT i la @diba disponibles pels ens locals.
L’acció formativa serà expositiva i fomentarà la participació dels assistents.
Assistència
L'assistència a la sessió és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Delegat protecció de dades | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Desenvolupament de rols transversals |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Gestió de processos i e-administració |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Desenvolupament de rols transversals |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Desenvolupament de rols transversals |