Acció formativa del BAF
Registre de grups d'interès: què és i com integrar la seva gestió en l'agenda dels alts càrrecs
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
- S'adreça a tècnics relacionats amb l'àmbit de la transparència i el bon govern.
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
sessió de formació
Canal:
Videoformació
Durada:
3.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   3.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
20
| Màxim  
40
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

• Conèixer en detall en què consisteix el registre de grups d'interès, les seves implicacions i com implantar-lo dins l'organització.
• Conèixer els ítems del portal de transparència relacionats amb el registre de grups d'interès en al portal de transparència.
• Conèixer els recursos de la XGT i la @diba disponibles pels ens locals.

Continguts
1. Àmbits i conceptes bàsics.
2. Subjectes obligats.
3. Procés d’alta/modificació en el registre de grups d’interès.
4. Procés per a incorporar la publicitat de les reunions dels càrrecs electes amb els grups d’interès.
5. Recursos disponibles i bones pràctiques.
Metodologia d'impartició
L’acció formativa serà expositiva i fomentarà la participació dels assistents.
Metodologia d'avaluació
L'assistència a la sessió és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Serveis de suport intern Delegat protecció de dades Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic contractació/compres Desenvolupament de rols transversals
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Desenvolupament de rols transversals
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Desenvolupament de rols transversals