Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF
1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'…Canal:Videoformació + en línia
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
- Atendre correctament a les persones amb diversitat funcional, conèixer les seves característiques, les necessitats comunicatives i quines són les mesures d’accessibilitat més adients per a cada…
Canal:Videoformació
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
- Atendre correctament a les persones amb diversitat funcional, conèixer les seves característiques, les necessitats comunicatives i quines són les mesures d’accessibilitat més adients per a cada…
Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
- Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
- Conèixer i aplicar…Canal:Presencial
Durada:16.00 h
- Acció formativa del BAF
- Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
- Conèixer i aplicar…Canal:Videoformació + en línia
Durada:16.00 h
- Acció formativa del BAF
1. Avaluar i definir l’abast de l'actuació professional en la transmissió d’una imatge positiva del servei i Administració al que pertany: Concretar els valors en que es fonamenta la pràctica…
Canal:Videoformació
Durada:10.00 h
- Acció formativa del BAF
- Avaluar i definir l’abast de l'actuació professional en la transmissió d’una imatge positiva del servei i de l’Administració a què es pertany.
- Aprofundir en les habilitats de…Canal:Presencial
Durada:10.00 h
- Acció formativa del BAF
• Familiaritzar-se amb els principis bàsics de la resolució de conflictes entre professionals, amb els equips i els usuaris.
• Adoptar eines de comunicació negociadora orientada a la solució…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
- Distingir els diferents tipus de discapacitats.
- Adequar el tracte a les persones amb diferents diversitats funcionals.
- Diferenciar entre inclusió i integració.
-…Canal:En línia
Durada:2.00 h
- Acció formativa del BAF
Millorar els coneixements sobre salut mental.
- Promoure l'enfocament comunitari i la recuperació en salut mental.
- Trencar barreres i combatre l'estigma.
- Dotar d…Canal:Videoformació
Durada:10.00 h
- Acció formativa del BAF
Aprofundir en els coneixements sobre salut mental.
Promoure l’enfocament comunitari, la recuperació i el model de ciutadania en salut mental.
Millorar l’atenció a persones amb…Canal:Videoformació
Durada:8.00 h