-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1873.jpg
Aquest material t'ajudarà a crear una plantilla, conèixer els diferents models de plantilla existents i veure la protecció dels fulls de càlcul i els llibres.
MS-Office2010.Excel.N2 -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1874.jpg
Com utilitzar els patrons per tal de fer les presentacions seguint les opcions de format definides per l'organització. Aquesta eina, una vegada està definida, et permet aplicar el format en totes les diapositives que conformen la presentació.
MS-Office2010.PowerPoint.N2 -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1878.jpg
TítolAnimar una presentacióAquest material t'ensenyarà com fer presentacions amb animacions i així dotar-les de dinamisme i riquesa visual.
MS-Office2010.PowerPoint.N2 -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1881.jpg
En aquest material es tracten els elements de dibuix que pots inserir a qualsevol diapositiva. També veuràs com treballar amb el WordArt.
MS-Office2010.PowerPoint.N1 -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1883.jpg
TítolArt amb WordEines gràfiques de l'Ms Word, tant les bàsiques de dibuix i imatges, com les que permeten inserir objectes externs (gràfics, organigrames i diagrames) a l'Ms Word.
MS-Office2010.Word.N1 -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg
TítolAtenció al ciutadàUn dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.