Gestor atenció ciutadana
Ens Local
Col·lectiu professional
Suport administratiu
Àmbit funcional
Transversal
Codi
XSATR001
Missió
Atendre, informar i assessorar la ciutadania per gestionar i facilitar el desenvolupament de les diferents relacions entre la ciutadania i la corporació, treballant per a la millora contínua del servei ofert des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) i dels canals de comunicació emprats.
Funcions generals
1. Atendre, assessorar i informar la ciutadania, empreses i altres organitzacions del municipi sobre aspectes de la corporació.
2. Tramitar i gestionar les sol·licituds de la ciutadania, de les empreses i de les organitzacions així com les queixes i reclamacions rebudes.
3. Executar i implementar els plans i programes d'atenció a la ciutadania atenent les directrius del seu superior jeràrquic.
4. Participar i contribuir en el correcte funcionament dels processos i tràmits que l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) porta a terme i vetllar per una adequada atenció al ciutadà.
2. Tramitar i gestionar les sol·licituds de la ciutadania, de les empreses i de les organitzacions així com les queixes i reclamacions rebudes.
3. Executar i implementar els plans i programes d'atenció a la ciutadania atenent les directrius del seu superior jeràrquic.
4. Participar i contribuir en el correcte funcionament dels processos i tràmits que l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) porta a terme i vetllar per una adequada atenció al ciutadà.
X
Nom de la competència | clau | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|
Nivell
Carregant...
Perfil de competències
Fes clic a cercle per veure els recursos i accions formatives per a cada competència
Competència clau Competència clau