Acció formativa del BAF
Actualització normativa en matèria d'activitats regulades
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
Requisits:
Personal tècnic i administratiu, i càrrecs polítics dels ajuntaments i consells comarcals que intervenen en la gestió de les activitats.
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial
Durada:
20.00 h
| Presencial   20.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 20
| Òptim  
50
| Màxim  
80
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Adquirir coneixements sobre la normativa d'aplicació a les activitats i sobre les novetats normatives que s'estan treballant des de diferents àmbits.

Continguts
Sessions d'actualització del marc normatiu, de debat i de transferència de coneixement especialitzat en la matèria.
Metodologia d'impartició
Sessions teòriques i pràctiques
Metodologia d'avaluació
Assitència del 100% i participació a les sessions.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Plans d'inspecció i verificació d'activitats