Acció formativa del BAF
Contractació en el sector públic per al personal directiu i comandaments
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis Jurídics
Requisits:
Es requereixen coneixements previs en matèria de contractació.
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial
Durada:
15.00 h
| Presencial   15.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
15
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Conèixer i comprendre alguns aspectes de la contractació del sector públic, els procediments de contractació, òrgans que intervenen, la responsabilitat del contractista, els serveis públics locals.
· Desenvolupar la capacitat d'aplicar els coneixements indicats en l'activitat professional dels comandaments.

Continguts
· La Llei 9/2017, de 8 de novembre de contractes del sector públic.
· La contractació a les entitats locals.
· La Mesa de contractació local: composició i funcionament.
· Tipologia de contractes administratius, principals canvis normatius.
· Causes de resolució del contracte.
· L'incompliment contractual per culpa del contractista.
· El procediment contractual: la preparació, l'adjudicació, la formalització i l'execució contractual.
· Les mesures de gestió eficient en la tramitació.
· El règim jurídic de la contractació menor: requisits.
· La transparència en matèria de contractació administrativa.
Metodologia d'impartició
Es realitzarà una exposició teòrica dels continguts, fomentant la interacció amb els assistents mitjançant el plantejament d'hipòtesis de situacions que davant la noves normes es poden produir en la realitat pràctica administrativa.