Acció formativa del BAF
Gestió del servei de neteja viària i adaptació a l'emergència climàtica
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Medi Ambient
Requisits:
Personal tècnic municipal de medi ambient, enginyers, arquitectes.
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial
Durada:
20.00 h
| Presencial   20.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

Aquesta acció formativa s'alinea amb el següent Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS):
· 11. Ciutats i comunitats sostenibles.

· Assentar les bases per dimensionar un servei en base a les característiques i necessitats del municipi.
· Adquirir criteris bàsics per poder elaborar auditories del servei de neteja viària.
· Adquirir els coneixements necessaris per adaptar el servei a les conseqüències del canvi climàtic: temperatura, restriccions d'aigua i l'electrificació del la maquinària i altres variables.

Continguts
1. Dimensionament del servei de neteja.
2. Els serveis de neteja complementaris i extraordinaris.
3. Mitjans operatius.
4. Adaptabilitat del servei a l'emergència climàtica.
5. Indicadors de gestió.
Metodologia d'impartició
Sessions teòriques i pràctiques.
Metodologia d'avaluació
Assistència del 100% i participació a les sessions.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Activitats de gestió ambiental