Acció formativa del BAF
Gestió i Direcció de Mercats Municipals: Nivell Avançat
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Comerç
Requisits:
· Treballar en algun àmbit municipal vinculat amb el comerç. · Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
12.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   12.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Conèixer les principals variables de màrqueting que afecten a un mercat municipal. Es partirà dels diferents tipus de gestió d'un mercat: directa, indirecta i altres i s'analitzarà el contingut del reglament del mercat fent especial menció a la definició del mix comercial.

Continguts
· Els curs constarà de 12 hores lectives repartides en 6 sessions de dues hores:
· La 1a sessió estarà dedicada als principals conceptes de màrqueting i als principals indicadors.
· La 2a sessió estarà dedicada a la realització d'un pla de màrqueting real fonamentat en diferents indicadors de diferents mercats i en la implantació d'un Marketplace.
· La 3a sessió estarà dedicada a la gestió de les operacions d'un mercat i en seu entorn tècnic i legal.
· La 4a sessió estarà dedicada a la gestió de l'energia.
· La 5a sessió tractarà sobre el control pressupostari i la gestió econòmica.
· La 6a sessió tractarà sobre la normativa administrativa aplicable a un mercat.
Metodologia d'impartició
Es partirà dels conceptes bàsics de màrqueting, les 4 p¿s i s'aniran posant exemples a un mercat. A partir d'aquí s'analitzarà la potencialitat de les dades de les afluències per a conèixer l'evolució d'un mercat i les seves perspectives. Posteriorment s'analitzaran els principals indicadors del client en relació als hàbits i al perfil. Creuant dades d'afluències i vendes s¿obtenen els clients únics i es pot dibuixar una àrea d'influència.
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Gestió i direcció de mercats municipals