Acció formativa del BAF
Introducció al tractament arxivístic de les fotografies als Ajuntaments
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits:
· Arxivers i arxiveres de la Xarxa d'Arxius Municipals
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Sessió de formació
Canal:
Videoformació
Durada:
4.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   4.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
25
| Màxim  
40
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

·Introduir principis bàsics de conservació preventiva dels suports fotogràfics.
·Establir metodologia per dur a terme una correcta gestió documental.
·Conèixer el marc legal bàsic que afecta la gestió de la documentació fotogràfica.
·Conèixer eines per difondre la documentació fotogràfica.

Continguts
·Principals característiques de la documentació fotogràfica.
·Introducció a la conservació preventiva de la documentació fotogràfica.
·Descripció arxivística de la documentació fotogràfica.
·Aspectes legals per a la gestió de la documentació fotogràfica.
·Difusió i divulgació de la documentació fotogràfica.
Metodologia d'impartició
Teoria i pràctica
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Administratiu Gestió dels arxius municipals
Suport administratiu Transversal Auxiliar administratiu Gestió dels arxius municipals