Acció formativa del BAF
La relació comunicativa. Com podem fer que els mitjans de comunicació es facin ressò de les nostres programacions municipals?
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
4.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   4.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Mostrar la importància de fer arribar les programacions i activitats culturals als mitjans de comunicació.
· Proporcionar estratègies per comunicar de manera fluïda i eficaç.
· Fornir mètodes i tècniques per tal de fer atractives als ulls dels mitjans les activitats municipals.
· Detallar els passos necessaris que ha de seguir una estratègia comunicativa eficaç.
· Subratllar la importància de prioritzar. Què hem de comunicar? Com hem de fer-ho?
· Destacar la importància dels interlocutors en el món dels mitjans.
· Posar èmfasi en la necessitat de treballar des dels plans de cultura municipals.

Continguts
· La relació amb els mitjans de comunicació i els seus professionals.
· Segmentar i dosificar la informació.
· El tècnic de cultura i la comunicació. Treball en equip, treball individual.
· Presentar la informació de manera atractiva. La recerca del titular i del ganxo comunicatiu.
· Singularitzar la informació enmig de la fluència comunicativa.
· Fidelitzar els periodistes culturals. La importància de la informació de qualitat.
Metodologia d'impartició
S'alternaran les exposicions teòriques amb els casos pràctics.