· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Saber identificar les potencialitats i les necessitats de desenvolupament dels seus col·laboradors.
· Identificar les fortaleses i debilitats dels membres del seu equip.
· Afavorir la interacció dels membres del seu equip per facilitar l'intercanvi de coneixements, maneres de fer, experiència.
· Comprendre la necessitat d'actuar com a tutor i coach.
· Aprofitar les reunions de l'equip per orientar el seu treball i plantejar reptes individuals i col·lectius.
· Mostrar-se proper i col·laborador per donar suport i potenciar el desenvolupament de l'equip.
· Conèixer els principis de l'aprenentatge adult i del desenvolupament de competències professionals.
· Afavorir l'aprenentatge dels col·laboradors tenint en compte els principis pedagògics.
· Fer servir els nivells de desenvolupament competencial per valorar els seus
col·laboradors.
2. L'anàlisi de les necessitats de desenvolupament dels col·laboradors: detecció de necessitats formatives i avaluació del rendiment / avaluació de l'acompliment.
3. L'aprenentatge laboral d'adults: les claus de l'aprenentatge d'adults, formació versus desenvolupament, aprenentatge informal, tipus i maneres de dur-lo a terme i metodologies de formació i desenvolupament.
4. El pla de formació: pla de formació i programació anual, seguiment de l'equip de col·laboradors pel que fa a la formació i priorització de la formació.
5. El procés de formació: seguiment de la formació, creació d'espais per compartir coneixements i afavorir l'aplicació de la transferència.
6. La importància del feedbak: feedback als/a les col·laboradors/ores i feedback a RH o Formació.