Acció formativa del BAF
Tik tok com a eina de comunicació institucional
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet de Premsa i Comunicació
Requisits:
· Acció formativa adreçada a tècnics i responsables municipals de comunicació.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
18
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Abordar els aspectes essencials de la xarxa TikTok per utilitzar-la en els plans de promoció i visibilitat digital de la institució i els serveis municipals.
· Conèixer i practicar tècniques d'elaboració de continguts.

Continguts
· TikTok, la xarxa del moment
· Tipus de públic (target)
· Tècniques de generació de contingut
· Configuració del compte
· Tipus de publicacions
· Creació de continguts
· TikTok Analytics
· Branding a TikTok
· Community Management de TikTok
· Com fer-la servir des d'un punt de vista institucional
· Casos d'institucions, usuaris, marques i mitjans de comunicació
Metodologia d'impartició
Videoformació que combina l'exposició dels continguts amb casos i exercicis pràctics.