Visibilització i comunicació estratègica als centres educatius municipals
Programa, avaluació i acreditació
• Mòdul 2. Compartim llenguatge.
• Mòdul 3. Transformem l’estratègia en un impacte diferenciat
• Mòdul 4. Definim i avaluem l’impacte de la comunicació i els rols de l’equip.
• Identificar l’estat de la comunicació del nostre centre.
• Detectar la proposta de valor central de la comunicació del centre.
• Apuntar el públic o públics objectius de la nostra oferta formativa.
• Identificar els passos que fan els alumnes fins que es matriculen i detectar àrees de millora i incidència comunicativa.
• Definir els elements centrals de la història (relat) que volem explicar als futurs alumnes, perquè ens triïn com el seu centre formatiu (Storytelling i Storydoing).
• Apuntar els canals comunicatius i definir una estratègia específica per cada un d’ells.
• Identificar la nostra marca comunicativa i el nostre lema.
• Definir les fases comunicatives d’acord amb el nostre relat.
• Establir objectius assolibles, mesurables i que es puguin dur a terme a temps.
• Definir els indicadors clau de rendiment.
• Apuntar una rendibilitat de la inversió en la comunicació.
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Organització i gestió de centres docents de titularitat municipal |