7 claus per transformar l’estrès en benestar #02. Estrès & transformació

Recurs
7 claus per transformar l’estrès en benestar #02. Estrès & transformació

En aquest segon capítol veurem la relació entre l’estrès i els pensaments

Tipus de recurs:
Entrevista
Format:
Àudio
Agrupació:
Gestió emocional
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
AudioFormació de la DSF (pòdcast)

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de desenvolupament econòmic Director mercat municipal Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap secció Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de desenvolupament territorial Encarregat Desenvolupament de persones i equips
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Caporal policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Sergent policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Influència i persuasió
Directiu Serveis de seguretat ciutadana Cap policia Influència i persuasió
Directiu Transversal Director àrea Influència i persuasió
Directiu Transversal Gerent Influència i persuasió
Directiu Transversal Gerent organisme autònom Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Tresorer Influència i persuasió
Oficis Serveis d'acció ciutadana Oficial instal·lacions esportives Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Serveis d'acció ciutadana Personal sala Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Serveis de benestar social Cuiner Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Serveis de desenvolupament territorial Conductor brigada Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Serveis de desenvolupament territorial Oficial brigada Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Serveis de desenvolupament territorial Operari/Peó brigada Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Serveis de suport intern Netejador Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Serveis de suport intern Xofer protocol Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis de suport intern Notificador Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis de suport intern Ordenança Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis de suport intern Telefonista Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Transversal Conserge equipament Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Auxiliar administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Gestor atenció ciutadana Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Secretari directiu/alt càrrec Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis d'acció ciutadana Auxiliar biblioteca Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis d'acció ciutadana Monitor esportiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de benestar social Auxiliar geriatria Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de benestar social Monitor centre obert Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de benestar social Treballador familiar Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de desenvolupament econòmic Assentador mercat venda no sedentària Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de desenvolupament econòmic Informador turístic Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de desenvolupament territorial Zelador Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de seguretat ciutadana Agent policia Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de seguretat ciutadana Vigilant Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de suport intern Operador informàtic Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Transversal Auxiliar suport Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis d'acció ciutadana Animador sociocultural Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis d'acció ciutadana Educador escola bressol Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis d'acció ciutadana Inspector consum Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis d'acció ciutadana Inspector salut pública Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis d'acció ciutadana Tècnic auxiliar biblioteca Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis d'acció ciutadana Tècnic auxiliar escenari Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis de desenvolupament territorial Delineant Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis de desenvolupament territorial Inspector via pública Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis de suport intern Inspector tributari Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Serveis de suport intern Recaptador Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Bibliotecari Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Locutor ràdio Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Mestre escola bressol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic consum Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic educació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic joventut Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic patrimoni cultural Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic salut pública Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Infermer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Metge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Psicòleg Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Tècnic infància/família/gent gran/inclusió Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Treballador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic habitatge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic mobilitat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Topògraf Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de seguretat ciutadana Tècnic protecció civil Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Analista informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Delegat protecció de dades Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Programador informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic contractació/compres Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic cooperació/relacions internacionals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic formació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic prevenció riscos laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic protocol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    En aquest pòdcast parlarem sobre l’estrès i sobre què podem fer amb ell perquè no ens afecti negativament i com, fins i tot, podem transformar-lo en un recurs per al nostre benestar. També abordarem la diferència que hi ha entre estrès i estar neguitós.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    En aquest tercer pòdcast veurem com podem transformar els pensaments per sortir de l’estrès i convertir-los en quelcom positiu: el benestar.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    En aquest quart pòdcast veurem la relació entre l’estrès i les emocions.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    En aquest cinquè pòdcast veurem com podem transformar les emocions per sortir de l’estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    En aquest pòdcast parlarem de quina relació existeix entre l'emoció i les sensacions.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2232.jpg

    El recurs pretén ajudar-nos a entendre què és l’estrès, per què es produeix i de quins recursos disposem per tal de mantenir-hi un diàleg fluid i fecund que no ens faci mal.
    Per fer-ho, es plantgen tres tipus de recursos: mètodes cognitius, recursos conductuals i activitats físiques. Es presenten els mecanismes bàsics de cada mètode i se suggereix la combinació de tots tres perquè el diàleg amb l’estrès sigui fructífer.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
    La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia