Foment de la participació educativa de la ciutadania

- Considerar la participació com a eina per desenvolupar projectes en l’àmbit educatiu.- Identificar les habilitats per dinamitzar i liderar processos participatius en l’àmbit educatiu.- Conèixer eines per dinamitzar processos participatius.- Aplicar algunes d’aquestes eines de dinamització de processos participatius.

Conèixer visions diferents i metodologies diferents que s'utilitzen des de diferents serveis municipals en l'orientació.Compartir un mínim corpus teòric i banc de recursos entre tots els tècnics de diferents serveis municipals sobre l'orientació.Ampliar el ventall de recursos professional com a orientador enriquint-nos amb els recursos que utilitzen des de serveis diferents al nostre.