· Adquirir hàbits i estratègies que permetin comunicar millor a les famílies les activitats educatives que ofereix el municipi.
· Aprendre com escriure continguts atractius que captin i mantinguin l'atenció de les famílies en diferents formats i suports: paper, web, cartelleria, xarxes socials.
· Reflexionar sobre la pròpia aportació de valor per tal d'alinear els objectius de comunicació amb els objectius institucionals.
Foment de la participació educativa de la ciutadania
Competències tècniques específiques o sectorials
Definició
Gestionar i coordinar les politiques educatives locals que posin l’educació en l’agenda de la ciutat, que fomentin els procesos participatius educatius i promoguin el compromis ciutadà amb l’educació.
La competencia implica ...
Coneixement d’estratègies per a fomentar i afavorir la participació de la ciutadania en general i de manera molt especial mitjançant el foment i la coordinació de consells sectorials: infants, joves, Formació Professional.
La dinamització de les AMPAS.
El disseny d’estratègies i accions per a fer de l’educació un eix estratègic en el plantejament de la ciutat.
La dinamització de les AMPAS.
El disseny d’estratègies i accions per a fer de l’educació un eix estratègic en el plantejament de la ciutat.
Nivells
Acció formativa del BAF
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Canal
Videoformació + en línia
Durada
15,0 h