La crisis sanitària de la COVID-19 ha obligat a una transformació digital de la majoria d'esdeveniments firals del nostre país. En molts casos, aquesta transformació s'ha produït sense que hi hagués prou coneixement previ per tirar-la endavant.
Aquesta guia pretén, doncs, ser una eina bàsica per posar en marxa una fira virtual des de les administracions públiques, independentment del tipus de fira, del seu volum o la seva singularitat.
Una eina útil per plantejar als ajuntaments i organismes públics de la província de Barcelona els fonaments de la digitalització a la qual ens hem vist abocats arran de la pandèmia, i que sens dubte hem de saber aprofitar de cara al futur i l'arribada de l'anomenada nova normalitat.
Definició
Proposar i implantar sistemes eficients d'organització, planificació i valoració de les estructures de llocs de treball de la corporació, per respondre a les demandes de l'organització i a la consecució dels seus objectius.
La competencia implica ...
Documentació bàsica de la planificació de recursos humans: fitxes de llocs, manuals de funcions, organigrames, etc.
Identificació de les necessitats de plantilla i definició de les polítiques d'oferta pública d'ocupació.
Estudis de necessitats i evolució de plantilles.
Anàlisi i valoració de llocs de treball.
Estudis retributius.
Models organitzatius.
Avaluació de l'impacte econòmic de les mesures organitzatives.
Nivells
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2797.jpg
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Oferir a les persones participants una formació professional en l'àmbit de l'organització i la gestió integral d'una fira.
· Facilitar els coneixements teòrics i pràctics que permetin plantejar i dur a terme un projecte firal amb garanties d'èxit.
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Conèixer les competències transversals que es posen en joc en la realització de fires des de la definició fins a la finalització de les mateixes.
· Identificar el nivell d'acompliment de 3 competències clau en el treball individual i en equip: Creativitat, Adaptabilitat i Treball sota pressió.
· Adquirir pautes per desenvolupar les 3 competències citades.