Acció formativa del BAF
Dissenyar un pla de reskilling per una ocupació: mapa d'habilitats i accions de desenvolupament
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial + videoformació + en línia
Durada:
35.00 h
| Presencial   9.00 h
| Videoformació   18.00 h
| Treball en línia   8.00 h
Nombre de participants:
Mínim 16
| Òptim  
16
| Màxim  
16
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Descriptor:
Objectius

· Conèixer com dissenyar un pla de reskilling.
· Aprendre a dissenyar un pla de reskilling per a diferents rols de professionals vinculats als àmbits de Desenvolupament Econòmic Local.
· Crear comunitats per a l'autodesenvolupament i l'aprenentatge.

Continguts
· Definicions: reskilling i upskilling
· Fases d'un pla de reskilling.
· Com dissenyar un pla de reskilling: mapa d'habilitats i accions de desenvolupament per adquirir-les fent èmfasi en competències digitals.
· Aplicació pràctica utilitzant la metodologia de 10 etapes de la consultoria Humannova.
Metodologia d'impartició
· Metodologia pràctica i participativa acompanyada d'explicació teòrica. Es combinarà el treball individual i en grup en la comunitat d'aprenentatge (casos pràctics, exercicis, preguntes i respostes, compartir experiències pròpies, lectures, experiències d'èxit) amb l'exposició de conceptes, resolució de dubtes i el plantejament de dinàmiques en les sessions de formació. Estarà enfocat a la realitat dels tècnics i tècniques d'ocupació i promoció econòmica dels ens locals, fent èmfasi en l'intercanvi d'experiències per assimilar els continguts.
Metodologia d'avaluació
Seguiment activitats treballades a l'aula virtual. Acreditació d'aprofitament per assistir el 100% de les hores, qualificació d'exercicis i/o treball d'APTE/A i fet el qüestionari d'avaluació. Per a les hores de videoformació, connexió del 100% amb la càmera activada, nom de qui participa i ens local de la persona autoritzada. Només s'acredita l'aprofitament.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Projectes de mercat de treball i ocupació