Acció formativa del BAF
Drets de les persones consumidores (aprenentatge mòbil)
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Requisits:
Aquesta formació es realitzarà a través del mòbil a través l'App Snackson.El participant rebrà un correu electrònic previ a la data d'inici de la formació amb un enllaç per activar el seu compte. Haurà d'establir una contrasenya i posteriorment descarregar i accedir amb el seu email i contrasenya.
Modalitat:
Microaprenentatge
Canal:
En línia
Durada:
3.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   3.00 h
Nombre de participants:
Mínim 100
| Òptim  
150
| Màxim  
250
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Microcursos
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Conèixer els drets com a persona consumidora i la manera d'exercir-los.
Sensibilitzar en el consum responsable

Continguts
· Què és consum, qui és consumidor o consumidora i els seus drets.
· Els serveis públics de Consum.
· Obligacions dels establiments comercials.
· La contractació de serveis.
· Les modalitats de venda.
· Els recursos que ofereix la Diputació de Barcelona
Metodologia d'impartició
Els continguts consten de material didàctic en petites píndoles que es van alliberant de forma diària en els dispositius mòbils de cada alumne. Aquest material es presenta en esquemes, text i vídeos de curta durada. Si l'usuari té activades les notificacions en el seu telèfon, se l'informarà mitjançant una notificació push al moment que hi hagi nou contingut disponible.
Per a una adequada comprensió i assimilació dels continguts és convenient que el participant dediqui temps diàriament, realitzant d'aquesta forma un seguiment de la formació adequada, la qual cosa li permetrà un major aprofitament.
Metodologia d'avaluació
L'alumne haurà de completar el 100% de les pantalles del curs.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic consum Defensa de les persones consumidores