Acció formativa del BAF
El procés de digitalització d'un servei. Aplicació en l'àmbit de l'ocupació
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
- Ens locals de la demarcació de Barcelona, preferentment personal directiu i tècnic que gestionen i executen un projecte subvencionat en el marc de Programa d'Ocupació a la Indústria Local (OIL)
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
jornada
Canal:
Videoformació
Durada:
2.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   2.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
30
| Màxim  
300
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Reflexionar sobre com afrontar un procés de digitalització per, després, focalitzar-nos en el cas concret de la digitalització d’un servei d’atenció a les persones en l'àmbit de l'ocupació i com fer aquesta transformació digital.
Quines eines utilitzar per automatitzar els processos i quins nous rols hem de crear per donar el servei.
Analitzar els resultats per millorar.

Continguts
10-10.10h Benvinguda i presentació de la jornada i ponents.
10.10-11.20h Ponència:
. El procés de digitalització d'un servei. Aplicació en l'àmbit de l'ocupació.
. L’experiència de qui ofereix feina i qui busca feina abans, durant i després de la covid19
. El procés de transformació digital.
. Com les noves tecnologies permeten automatitzar processos per ser més eficients.
. Actors i responsabilitats d’un procés digitalitzat.
. Exemples d’experiències similars
11.20-11.50h Debat
11.50-12h Cloenda
Metodologia d'impartició
Ponència i debat final amb la participació de les persones assistents a la jornada.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Projectes de mercat de treball i ocupació