Acció formativa del BAF
Les Xarxes Socials com a eina de comunicació amb el teixit productiu
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
- Personal Tècnic Especialista que treballa a les àrees de desenvolupament econòmic local dels ens locals o que realitza funcions relacionades.
- Preferentment personal tècnic que assessora persones emprenedores i/o empreses.
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
12.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   12.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
15
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Conèixer eines i canals tecnològics per arribar a les empreses del territori establint mètodes de comunicació eficaços pel públic objectiu.
Aprendre a utilitzar eines per crear dissenys en format gràfic o vídeo per poder difondre de forma atractiva serveis o activitats.
Conèixer mètodes i procediments aplicables a WhatsApp Business, xarxes socials i email màrqueting perquè els continguts arribin a l’audiència desitjada.

Continguts
Com fer una bona difusió: quins són els millors canals, tipus de missatges i públic objectiu.
Eines per preparar contingut atractiu.
Recomanacions per millorar la difusió a través de xarxes socials, WhatsApp Business i d'email màrqueting.
Metodologia d'impartició
La metodologia de treball serà participativa, amb exposicions teòriques i exemples pràctics.
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Plans d'actuació per al desenvolupament empresarial