Acció formativa del BAF
Parlant clar: transforma els tràmits i les notificacions aplicant criteris de comunicació clara
Nou
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local
Requisits:
· Adreçat a administratius i tècnics que realitzen tasques administratives i de gestió.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
20.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   15.00 h
| Treball en línia   5.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
40
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Identificar els principis a aplicar per a millorar els textos que es comuniquen a la ciutadania en la tramitació electrònica i la gestió administrativa.
· Practicar, amb casos d'ús concret, els principis de la comunicació clara.

Continguts
1. Què és la comunicació clara.
2. Com escrivim al nostre departament?
3. Com podem millorar la nostra redacció? Empatia, escriptura, estructura i disseny.
4. Redactem un document propi.
5. Com revisar un text per capes.
6. Consells de redacció i glossari dubtes.
Metodologia d'impartició
L'acció formativa planteja que els assistents participin activament, treballant en equip, en petits debats, activitats individuals o grupals, i dinàmiques gamificades.
Metodologia d'avaluació
Assitència del 100% i participació a les sessions.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Administratiu Gestió de processos i e-administració
Suport administratiu Transversal Auxiliar administratiu Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Gestió de processos i e-administració