Tipus de formació
Canal formatiu
Àmbit promotor de formació
Temàtica formativa
- Acció formativa del BAF
Conèixer les principals xarxes on passa més temps el públic jove
Connectar amb el to, llenguatge i humor que fan servir els i les joves a les xarxes
Aprendre estratègies específiques a…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
- Millorar les tècniques de comunicació verbal i no verbal: conèixer el cos.
- Identificar els diferents aspectes del llenguatge verbal.
- Guanyar autoconfiança al parlar en públic:…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
Conèixer i aplicar els elements de la comunicació no verbal i valorar com intervenen per fer més eficaces les presentacions orals en públic.
Canal:Presencial
Durada:8.00 h
- Acció formativa del BAF
• Aprendre diferents estratègies per comunicar amb imatges i vídeos amb pocs recursos.
• Conèixer la potencialitat de les apps de missatgeria com un element de comunicació dels serveis de…Canal:Presencial
Durada:20.00 h
- Acció formativa del BAF
• Oferir bases conceptuals relacionades amb l’anàlisi de necessitats socials i l’oferta dels equipaments esportius.
• Aportar els principals continguts que ha d’incorporar una estratègia de…Canal:Presencial
Durada:8.00 h
- Acció formativa del BAF
• Mostrar la importància de fer arribar les programacions i activitats culturals als mitjans de comunicació.
• Proporcionar estratègies per comunicar de manera fluïda i eficaç.
•…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
- Adquirir coneixements bàsics sobre com és i com funciona la laringe, el mecanisme respiratori i el mecanisme ressonador.
- Proporcionar els recursos i habilitats necessàries per al bon ús…Canal:Presencial
Durada:8.00 h
- Acció formativa del BAF
- Construir el discurs amb patrons efectius i tècniques que aconsegueixin l'atenció de l'audiència perquè s'assimilin i recordin les idees d'una manera eficaç i atractiva.…
Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
•Incidir en la necessitat de treballar les xarxes socials com una part integral de la comunicació dels municipis.
•Inserir les xarxes socials dins el pla de comunicació municipal.
•…Canal:Presencial
Durada:4.00 h