Tipus de formació
Canal formatiu
Àmbit promotor de formació
Temàtica formativa
- Acció formativa del BAF
Conèixer les principals xarxes on passa més temps el públic jove
Connectar amb el to, llenguatge i humor que fan servir els i les joves a les xarxes
Aprendre estratègies específiques a…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
• Aprendre diferents estratègies per comunicar amb imatges i vídeos amb pocs recursos.
• Conèixer la potencialitat de les apps de missatgeria com un element de comunicació dels serveis de…Canal:Presencial
Durada:20.00 h
- Acció formativa del BAF
• Oferir bases conceptuals relacionades amb l’anàlisi de necessitats socials i l’oferta dels equipaments esportius.
• Aportar els principals continguts que ha d’incorporar una estratègia de…Canal:Presencial
Durada:8.00 h
- Acció formativa del BAF
• Exposar el panorama actual del treball a través de projectes en l’àmbit de la gestió cultural.
• Analitzar les característiques dels projectes culturals que han de desenvolupar els agents…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
Conèixer i aplicar els elements clau que intervenen en la direcció i gestió d’un projecte innovador, en un context complex, i en què hi intervenen diferents institucions i/o territoris.
Canal:Presencial
Durada:16.00 h
- Acció formativa del BAF
• Mostrar la importància de fer arribar les programacions i activitats culturals als mitjans de comunicació.
• Proporcionar estratègies per comunicar de manera fluïda i eficaç.
•…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
- Construir el discurs amb patrons efectius i tècniques que aconsegueixin l'atenció de l'audiència perquè s'assimilin i recordin les idees d'una manera eficaç i atractiva.…
Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
-Conèixer en format pràctic les principals eines de visualització de dades interactives com Datawrapper, Flourish, Infogram i PowerBI.
-Aprendre les diferents opcions que ens ofereixen…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
•Incidir en la necessitat de treballar les xarxes socials com una part integral de la comunicació dels municipis.
•Inserir les xarxes socials dins el pla de comunicació municipal.
•…Canal:Presencial
Durada:4.00 h