Tipus de formació
Canal formatiu
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Acció formativa del BAF
En acabar l’acció formativa, les persones participants seran capaces de:
1. Identificar la imatge pública que projecten a la xarxa professional Linkedin.
2. Actualitzar el perfil…Canal:Videoformació + en línia
Durada:6.00 h
- Acció formativa del BAF
Aprèn i autoacredita't amb aquest recurs formatiu digital i responent un qüestionari d'avaluació.
Amb aquest recurs aprendràs a utilitzar les xarxes socials d'una manera…Canal:En línia
Durada:1.00 h
- Acció formativa del BAF
•Proporcionar eines als assistents en relació amb les noves xarxes socials.
•Mostrar les potencialitats, virtuts i inconvenients de diverses xarxes socials, amb especial incidència en les…Canal:Videoformació
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
En acabar l'acció formativa, els participants seran capaços de:
1. Adquirir les nocions bàsiques i el coneixement teòric sobre social media (mitjans de comunicació social o mitjà social…Canal:Videoformació + en línia
Durada:16.00 h
- Acció formativa del BAF
• Aprendre què és el podcasting
• Descobrir les possibilitats del pòdcast com a eina de difusió, divulgació i sensibilitzacióCanal:Videoformació
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
▪Mostrar les potencialitats del WhatsApp com a eina de difusió cultural.
▪Incidir en la immediatesa i la rapidesa a l’hora de connectar amb l’usuari.
▪Determinar els límits pel que fa…Canal:Videoformació
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
• Mostrar la importància de fer arribar les programacions i activitats culturals als mitjans de comunicació.
• Proporcionar estratègies per comunicar de manera fluïda i eficaç.
•…Canal:Videoformació
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
• Mostrar la importància de fer arribar les programacions i activitats culturals als mitjans de comunicació.
• Proporcionar estratègies per comunicar de manera fluïda i eficaç.
•…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
Els objectius d'aquest curs de màrqueting digital són proporcionar als participants els coneixements i habilitats necessàries per aplanar el camí cap a l'èxit en el món digital, abordant…
Canal:En línia
Durada:3.00 h
- Acció formativa del BAF
Conèixer i utilitzar tècniques de neuromàrqueting i neurocomunicació per comunicar amb els nostres interlocutors de manera més efectiva.
Canal:Videoformació + en línia
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
1. Aprendre els conceptes bàsics de les infografies i visualitzacions.
1.1. Descriure què són les infografies i visualitzacions.
1.2. Identificar els elements bàsics de les infografies…Canal:Videoformació + en línia
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
En acabar l'acció formativa, els participants seran capaços de:
- Conèixer què són i quan fer servir aquest tipus d'infografies.
- Conèixer com crear infografies interactives…Canal:Videoformació + en línia
Durada:10.00 h
- Acció formativa del BAF
1. Identificar els elements principals de l'storytelling.
2. Utilitzar aquests elements en els contxtos professionals.Canal:Videoformació + en línia
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
- Construir el discurs amb patrons efectius i tècniques que aconsegueixin l'atenció de l'audiència perquè s'assimilin i recordin les idees d'una manera eficaç i atractiva.…
Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
Aprèn i autoacredita't amb aquest recurs formatiu digital i responent un qüestionari d'avaluació.
Amb aquest recurs aprendràs els continguts bàsics i imprescindibles per dissenyar…Canal:En línia
Durada:2.00 h
- Acció formativa del BAF
•Incidir en la necessitat de treballar les xarxes socials com una part integral de la comunicació dels municipis.
•Inserir les xarxes socials dins el pla de comunicació municipal.
•…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
•Incidir en la necessitat de treballar les xarxes socials com una part integral de la comunicació dels municipis.
•Inserir les xarxes socials dins el pla de comunicació municipal.
•…Canal:Videoformació
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
- Conèixer les xarxes socials més habituals.
- Identificar l’ús i les opcions de les diferents xarxes socials.
- Analitzar l’impacte de les diferents xarxes socials.
- Establir…Canal:En línia
Durada:2.00 h