Acció formativa del BAF
Aspectes clau en la gestió de la prevenció de riscos laborals en les entitats locals. La interlocució amb els serveis de prevenció aliens
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Requisits:
Ajuntaments de municipis de màxim 12000 hab i personal tècnic de la GSAGL.
Màxim dues places per Ajuntament.
Modalitat:
Taller
Canal:
Presencial
Durada:
4.00 h
| Presencial   4.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
15
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Espai 5.000
Objectius

· Adquirir els coneixements pràctics necessaris per implantar la gestió de la prevenció de riscos laborals en l'organització de l'ens.

Continguts
1. Drets, obligacions i responsabilitats en matèria de prevenció de riscos laborals (PRL).
2. Organització de PRL.
3. Eines per a la integració i gestió de la PRL.
4. Aspectes clau sobre l'obligació d'informar i formar al personal municipal.
5. Aspectes clau sobre la vigilància de la salut.
6. Coordinació eficaç amb el servei de prevenció aliè.
Metodologia d'impartició
Taller teoricopràctic en el que es fomentarà la participació de les persones assistents.
Metodologia d'avaluació
Assistència del 100% i participació.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic prevenció riscos laborals Programes i mesures de prevenció de riscos laborals
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Programes i mesures de prevenció de riscos laborals