Acció formativa del BAF
Comunicació eficaç amb l'empresa per als Serveis Locals d'Ocupació
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
Prioritàriament personal tècnic de la xarxa de Serveis Locals d'Ocupació -Xaloc-.
Les places són limitades, es reserva l'assignació segons l'ordre de recepció de la inscripció, es prioritzarà els ens locals amb reserva de plaça al Banc d'Accions Formatives de la Diputació de Barcelona i, si s'escau, es limitarà el nombre màxim per ens local o municipi.
Modalitat:
Taller
Canal:
Presencial
Durada:
15.00 h
| Presencial   15.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Objectiu general:
Facilitar eines per millorar les habilitats comunicatives del personal tècnic dels SLO i que afavoreixen els vincles, l'apropament i la relació d'aquest amb el teixit empresarial.
Objectius específics:
· Afavorir i potenciar les habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels SLO.
· Millorar els processos comunicatius interpersonals.
· Treballar les habilitats que milloren la comunicació.
· Aprofundir en els diferents tipus de comunicació.
· Conèixer quins són els aspectes bàsics a tenir en compte abans d'iniciar l'apropament amb l'empresa.
· Adquirir algunes de les habilitats necessàries per a la venda dels serveis del SLO a les empreses.

Continguts
· Procés comunicatiu.
· La comunicació, factor clau per vendre les nostres serveis.
· Els nostres interlocutors / clients són diferents.
· Tipus de comunicació.
· Habilitats personals per a una comunicació eficaç.
· Barreres a la comunicació.
· Comunicació verbal i no verbal.
· Comunicació telefònica: preparar la trucada.
· Comunicació escrita: com redactar e-mails eficaços.
· Persuasió i influència: generació de confiança i altres.
· Tractament d'objeccions: quines són les més freqüents i com rebatre-les.
· Sessions de Role-play: casos pràctics.
· Què cal saber abans d'iniciar el contacte amb l'empresa.
· Tècniques de venda efectives per vendre els serveis dels SLO
· Com assolir l'èxit en el nostres processos de captació i fidelització.
Metodologia d'impartició
Es treballarà amb metodologia pràctica i vivencial, s' incentivarà la participació de forma activa a la sessió, tant en la realització d'exercicis, com responent preguntes o convidant a fer-les.
Metodologia d'avaluació
Assistència