Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis Socials
Requisits:
· Haver fet el Nivell 1 de l'acció formativa Eines d'intervenció emocional per a personal d'atencó a la ciutadania (anteriorment Parlem de salut mental per a personal d'atenció a la ciutadania).
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
8.00 h
| Presencial
0.00 h
| Videoformació
8.00 h
| Treball en línia
0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim
20
| Màxim
22
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor: