Acció formativa del BAF
Gestió en matèria d'Activitats Regulades
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
Requisits:
Personal tècnic i administratiu, i càrrecs polítics dels ajuntaments i consells comarcals que intervenen en la gestió de les activitats.
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial
Durada:
15.00 h
| Presencial   15.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
25
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

• Adquirir coneixements sobre la normativa i regulació de les activitats: prevenció i control ambiental de les activitats, espectacles i activitats recreatives, simplificació administrativa, incendis.

Continguts
1. Normativa aplicable a la gestió de les activitats regulades.
2. Potestat municipal en la intervenció d eles activitats.
3. Casos pràctics.
Metodologia d'impartició
Sessions teòriques i pràctiques
Metodologia d'avaluació
Assistència i participació a les sessions.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Directiu Transversal Director àrea Desenvolupament de rols transversals
Directiu Transversal Gerent Desenvolupament de rols transversals
Suport administratiu Transversal Administratiu Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Suport administratiu Transversal Gestor atenció ciutadana Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic auxiliar Serveis de desenvolupament territorial Inspector via pública Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Plans d'inspecció i verificació d'activitats