Acció formativa del BAF
Introducció a la gestió en matèria d'activitats
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
Requisits:
Personal administratiu municipal amb tasques de gestió i informació als ciutadans en matèria d'activitats (Departaments d'activitats, Finestretes Úniques Empresarials, Punts d'atenció a l'emprenedor, Atenció al ciutadà...)
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial
Durada:
12.00 h
| Presencial   12.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Adquirir coneixements bàsics sobre la regulació de les activitats i la normativa que la desenvolupa: prevenció i control ambiental de les activitats, espectacles i activitats recreatives, incendis, plans d'autoprotecció.
· Adquirir coneixements sobre la diversa tramitació i el règim d'intervenció de les activitats segons la incidència i tipologia.
· Adquirir coneixements sobre els modelaris existents (instàncies, guies de tramitació, formularis) i eines de gestió municipal.

Continguts
1. La potestat municipal d'intervenir les activitats.
2. Llicències i comunicacions ambientals i d'activitats recreatives.
3. Les activitats innòcues: comunicacions i declaracions responsables.
4. La tramitació d'expedients d'activitats.
5. Documentació.
Metodologia d'impartició
Sessions teòriques i pràctiques.
Metodologia d'avaluació
Assistència del 100% i participació.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Gestor atenció ciutadana Plans d'inspecció i verificació d'activitats
Tècnic auxiliar Serveis de desenvolupament territorial Inspector via pública Plans d'inspecció i verificació d'activitats