Acció formativa del BAF
Neuromàrqueting i neurocomunicació
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
· És necessari tenir ordinador o tablet, amb càmera i micròfon.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
12.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   6.00 h
Nombre de participants:
Mínim 8
| Òptim  
10
| Màxim  
12
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Descriptor:
Objectius

Conèixer i utilitzar tècniques de neuromàrqueting i neurocomunicació per comunicar amb els nostres interlocutors de manera més efectiva.

Continguts
· Què és la comunicació?
· Del màrqueting al neuromàrqueting.
· El valor del missatge.
· Tres cervells, un sol decisor.
· Estímuls que afecten al cervell primitiu.
· 4 passos per assolir presentacions exitoses.
Metodologia d'impartició
Aquesta acció formativa tindrà una durada de 12h de videoformació. Es combinarà l'explicació teòrica dels conceptes que es farà mitjançant sessions de videoformació amb la pràctica que es treballarà a l'aula virtual mitjançant activitats continuades per avaluar i valorar l'aprofitament. Els participants també trobaran a l'aula un seguit de recursos i audiovisuals que els ajudaran a assolir els continguts treballats. La impartició es realitzarà a partir d'una sessió de videoformació, que es realitzarà una vegada per setmana, durant 4 setmanes, en la que s¿introduiran els continguts del temari. La durada serà aproximadament d'una hora i 30 minuts. Per una banda, es presentaran els continguts amb exposicions per part del docent, i els darrers 30 minuts es dedicaran a resolució de dubtes i presentació dels exercicis que hauran de realitzar els participants a partir dels continguts treballats en la videosessió.
Metodologia d'avaluació
Els participants hauran de lliurar els exercicis a l'aula virtual, on rebran feedback individualitzat de totes les pràctiques proposades. S'habilitarà un espai de lliurament de tasca per entregar les pràctiques o exercicis proposats. Aquestes pràctiques hauran de ser lliurades abans de la següent sessió de videoformació, i el docent retornarà els continguts a través del mateix espai, amb les correccions, explicacions o aclariments a cada participant.