• Conèixer els diferents referents al voltant de la pedagogia de grup.
• Vivenciar algunes propostes didàctiques al voltant del treball dels sentits musicals a la classe d’instrument: el sentit melòdic, sentit rítmic, sentit harmònic, etc.
• Desenvolupar estratègies de gestió grupal a l’aula.
• Establir un criteri comú al voltant de quines parts ha de tenir una classe d’instrument tipus.
• Assolir eines de gestió de l’alumnat a l’aula, ja sigui a nivell de diferències en els ritmes d’aprenentatge o d’habilitats instrumentals.
• Adquirir eines pel treball de la creativitat musical a la classe d’instrument.
• Reflexionar al voltant dels diferents blocs de continguts que conté una classe d’instrument.
• Adquirir recursos per a la programació didàctica.
• Adquirir eines per adaptar el material a les realitats de la classe de grup.
• El treball dels sentits musicals a l’aula d’instrument en grup.
• Els rols a la classe d’instrument en grup-Estructura de la classe en grup.
• Gestió de l’espai.
• Tipus d’ajudes a l’aula.
• El treball de la creativitat a l’aula d’instrument en grup.
• Habilitats que es treballen a l’aula d’instrument.
• Les unitats didàctiques.
• Desenvolupament del material didàctic i diversitat a l’aula.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Habilitats docents a l'aula |