Projectes comunitaris a les Escoles municipals de Música i de les Arts: del concepte a la praxi
Programa, avaluació i acreditació
1. Pràctica artística comunitària.
2. Estructura de les classe.
• Distribució del temps.
• Organització de l’espai.
3. Educació emocional.
• D’on partim.
• Educació i benestar emocional.
• Resolució de conflictes.
• Educar des de la consciència.
• Relacions personals.
4. Gestió del grup.
• El silenci dins l’aula.
• Rols dins el grup.
• El lideratge del professorat.
2. Estructura de les classe.
• Distribució del temps.
• Organització de l’espai.
3. Educació emocional.
• D’on partim.
• Educació i benestar emocional.
• Resolució de conflictes.
• Educar des de la consciència.
• Relacions personals.
4. Gestió del grup.
• El silenci dins l’aula.
• Rols dins el grup.
• El lideratge del professorat.
• Oferir idees clau per a estructurar, planificar i implementar projectes comunitaris amb les diferents arts, especialment teatre, música i dansa de forma competent.
• Dotar de recursos didàctics que afavoreixin el procés d’ensenyament-aprenentatge d’una forma cooperativa, significativa i funcional.
A través de docents amb experiència en els continguts proposats es treballarà tant amb tot el grup com per grups. La formació serà activa (experienciar), reflexiva (el per què treballar d’una o altra manera) i propositiva (a partir de l’experiència)
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Planificació i programació de la docència |