Acció formativa del BAF
Storytelling: missatges amb impacte
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
Taller
Canal:
Presencial
Durada:
12.00 h
| Presencial   12.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Descriptor:
Objectius

· Construir el discurs amb patrons efectius i tècniques que aconsegueixin l'atenció de l'audiència perquè s'assimilin i recordin les idees d'una manera eficaç i atractiva.
· Aprendre a utilitzar tècniques de storytelling en les nostres presentacions.

Continguts
· L'essència del missatge. Sintetitzar el contingut en idees força.
· Objectius i elements bàsics de storytelling.
· Com crear una història. Esquema narratiu, elements de la història, tipus d'escenaris, protagonistes, etc.
· Eines gratuïtes i plataformes online per a generar storytelling.
· Exemples d'èxit.
Metodologia d'impartició
El contingut es treballarà mitjançant experiències i visionat de presentacions per tal d'extreure conclusions que es puguin aplicar a la seva realitat. Cada participant treballarà en el seu missatge sota la supervisió del formador que ajudarà a resoldre dubtes.
Metodologia d'avaluació
Els participants treballaran sobre el propi missatge que serà lliurat en finalitzar el taller.