Acció formativa del BAF
Un binomi de luxe: design thinking i TIC
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Sessió de formació
Canal:
Videoformació
Durada:
2.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   2.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 20
| Òptim  
25
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Identificar les fases del pensament de disseny (empatitzar, definir, idear, prototipar i testejar) en el desenvolupament d'un projecte professional.

· Caracteritzar les accions, els objectius i els lliurables de les fases del pensament de disseny.

· Definir tecnologies associades a cadascuna de les fases del procés de design thinking, dins de les pràctiques laborals.

Continguts
· Presentació del pensament de disseny.
· Fases, accions i lliurables del pensament de disseny dins d'un projecte professional
.
· Tecnologies de la web social vinculades al treball del design thinking dins d'un repte laboral.
Metodologia d'impartició
La sessió estarà dinamitzada posant en pràctica els continguts treballats mitjançant petites activitats participatives que fomentin la consecució dels objectius de la formació, l'escolta activa i la participació. També permetrà practicar amb diverses eines tecnològiques associades a les fases del pensament de disseny.
Metodologia d'avaluació
Assistència