Recurs formatiu
Ús professional de les xarxes socials: pla de comunicació 2.0 i guia d’usos

Aquest manual vol facilitar l’aprenentatge dels continguts bàsics i imprescindibles per dissenyar un pla de comunicació 2.0 i una guia d’usos de xarxes socials corporativa, ambdós des d’una visió de sector públic.

Tipus de recurs: Manual
Format:
Material en línia
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció: Manual de formació
Descriptor:
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Càrrec electe Transversal Regidor Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Locutor ràdio Comunicació estratègica
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Comunicació estratègica
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic cooperació/relacions internacionals Comunicació estratègica

Recursos relacionats

  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Amb l'evolució d'Internet i les xarxes socials, existeix un important nombre de riscos vinculats a la nostra privacitat. Entre els principals es troben la revelació de dades personals,…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Per fer un bon ús del twitter, cal saber redactar un bon tuit . Només així, la nostra notícia quedarà clara i circularà ràpidament entre els possibles interessats.
    Per aconseguir-ho, cal…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    La gestió de les xarxes socials és un element clau per a l'administració pública. D'una banda, permet arribar a persones que ens queden més llunyanes i fer-ho de forma més segmentada.…

    Col·lecció:
    Síntesis de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    PDF
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Actualment tenim al nostre abast més canals de comunicació i informació que mai: whatsapp, facebook, instagram, webs de tot tipus...Els webs i els blogs primer, i les xarxes socials i la…

    Col·lecció:
    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Àudio
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Públic objectiu i Calendari editorial són dos conceptes de vital importància en el món del màrqueting, sigui o no digital. Tenen una relació directa i són imprescindibles per elaborar una correcta…

    Col·lecció:
    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Àudio
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    En aquest pòdcast parlarem d’aplicacions i eines per gestionar xarxes socials, concretament de quatre solucions molt conegudes, tot i que n’hi ha moltes més. Parlarem de Hootsuite, Facebook…

    Col·lecció:
    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Àudio
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    En aquest pòdcast parlarem de Linkedin, la xarxa social professional que va néixer el 2004 i que continua sent un referent en el món laboral, professional i empresarial, també parlarem, molt…

    Col·lecció:
    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Àudio
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Parlem de les claus per ser més visibles a les xarxes socials i a internet, en concret en aquest pòdcast de la publicitat a Facebook i Instagram. I és que la visibilitat de forma orgànica -és a…

    Col·lecció:
    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Àudio