Acció formativa del BAF
Canva aplicat a la comunicació municipal
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet de Comunicació
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial
Durada:
6.00 h
| Presencial   6.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Adquirir coneixements sòlids sobre les funcionalitats bàsiques i avançades de Canva per a la creació de materials visuals.
·
Crear continguts visuals que respectin i potenciïn la identitat corporativa municipal en tots els formats.
· Dissenyar materials adaptats per a diferents formats i canals de comunicació municipal.

Continguts
· Sessió 1: Materials Impresos i Comunicació Offline
1.1. Principis del disseny per a comunicació pública: Identitat visual corporativa municipal. Accessibilitat i inclusió. Coherència visual entre canals.
1.2. Disseny de fulls informatius per a tràmits. Fullets promocionals. Infografies. Configuració per a impressió.
·
Sessió 2: Creació de continguts per a canals digitals
2.1. Formats per a xarxes socials municipals. Plantilles per a anuncis d'esdeveniments. Contingut efímer.
2.2. Comunicació digital i missatgeria:
Baners per a webs i butlletins electrònics. Newsletters. Comunicació per WhatsApp Business i Telegram. Vídeos.
Metodologia d'impartició
Es prioritza la metodologia pràctica, dedicant el 70% del temps a exercicis i creació de materials reals, mentre que el 30% es destina a l'explicació de principis teòrics i estratègies visuals. L'aprenentatge es basa en la resolució de casos reals, facilitant la transferència immediata dels coneixements al lloc de treball.
Metodologia d'avaluació
Per a l'obtenció del certificat és requereix el 100% d'assistència.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Comunicació estratègica