Acció formativa del BAF
Confecció de memòries de gestió
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
Autoformació
Canal:
En línia
Durada:
10.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   10.00 h
Nombre de participants:
Mínim 50
| Òptim  
100
| Màxim  
150
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Descriptor:
Objectius

· Identificar l'estructura bàsica d'una memòria de gestió, així com els seus elements comuns i els aspectes clau que cal tenir en compte en la seva elaboració.
· Diferenciar els principals tipus de memòries segons la seva finalitat i àmbit d'aplicació.
· Aplicar criteris bàsics de redacció i presentació en la confecció de memòries de gestió.
· Revisar, corregir i editar una memòria de gestió per garantir-ne la qualitat formal i comunicativa.

Continguts
· Aspectes bàsics de la memòria de gestió com a instrument de suport per la planificació i l'avaluació.
· L'estructura bàsica d'una memòria de gestió.
· Elements comuns i principals aspectes a tenir en compte.
· Tipus de memòries.
· Criteris més importants per la confecció material de memòries de gestió: Criteris bàsics d'estil.
· El tipus de llenguatge. Consideracions sobre el disseny. Els recursos gràfics.
· Revisió, correcció i edició de la memòria.
Metodologia d'impartició
Aquesta acció formativa es desenvolupa en línia en modalitat autoformativa. Els participants poden accedir als recursos d'aprenentatge del curs per adquirir els coneixements bàsics sobre la confecció de memòries de gestió.
Metodologia d'avaluació
S'avaluarà la comprensió dels recursos d'aprenentatge a través de la realització de qüestionaris associats a cada tema. Per ser apte cal haver completat el 100% del curs.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Administratiu Gestió administrativa
Suport administratiu Transversal Auxiliar administratiu Gestió administrativa
Suport administratiu Transversal Secretari directiu/alt càrrec Gestió administrativa